Kategorie

Newsletter

Cookies

Najczęściej zadawane pytania

1.       Czy ceny widniejące w sklepie internetowym są cenami hurtowymi?
 
 Nie. Ceny w sklepie internetowym są cenami detalicznymi. Ceny hurtowe ustalane są indywidualnie w zależności od ilości i systematyczności zamawianego towaru.
 
2.       Jak mogę uzyskać od Państwa ceny hurtowe?
 
 Ceny hurtowe znajdują się w zakładce Cennik hurtowy
 
3.       Jak długo muszę czekać na zamówiony towar?
 
 Towar produkujemy na zamówienie. Nie posiadamy dużego magazynu by móc z dnia na dzień realizować zamówienia. Czas realizacji zamówienia jest zależny od ilości zamówionego towaru i obciążenia produkcji.
  W sezonie jesienno-zimowym czas realizacji wynosi ok. 2-3 tyg. Nie mniej jednak zawsze staramy się realizować zamówienia jak najszybciej.
 
4.       Czy mogą Państwo zagwarantować mi powtarzalność towaru?
 
 Tak. Nie sprowadzamy towaru z Chin i Włoch. Wszystkie dostępne produkty są naszej produkcji, w związku z czym ich powtarzalność jest jak na bardziej zachowana.
 Zamawiając wybrany model w tym roku mogą go Państwo domówić np. za rok.
 
5.       Jakie ilości muszę zamówić by uzyskać ceny hurtowe?
 
 W przypadku swetrów jest to minimum 6 szt. kolorze w danym modelu. Jest to uzależnione od procesu produkcyjnego - Jednorazowo nie jesteśmy w stanie  wykonać  mniej sztuk na maszynie dziewiarskiej.
  W przypadku sukienek obowiązuje zamówienie minimum 5 szt. w kolorze, danym modelu oraz rozmiarze.  Warunkiem uzyskania cen hurtowych jest zamówienie minimum 100 szt. produktów ogółem.
 
6.       W jaki sposób mogę zamówić towar?
 
 Proszę złożyć zamówienie drogą @ na adres: elisabeth@sweter.com.pl oraz produkcja@sweter.com.pl . Po otrzymaniu zamówienia wystawiamy fakturę pro forma, lub w przypadku większego zamówienia fakturę zaliczkową. Po zaksięgowaniu wpłaty uruchamiamy produkcję
 
7.       Czy mogę zamówić pojedyncze sztuki i uzyskać ceny hurtowe?
 
 Niestety nie, nie realizujemy zamówień z pojedynczymi sztukami z powodu kosztów związanych z całym procesem produkcyjnym.
 
8.       Czy współpracują Państwo na zasadzie dropshipping’u?
 
 Niestety nie. Realizujemy tylko zamówienia hurtowe
 
9.       Czy współpracują Państwo na zasadach komisowych?
 
 Niestety nie. Nie nawiązujemy współpracy na zasadzie magazynowania
 
10.   Czy udostępniają Państwo zdjęcia produktów?

 Tak, jest taka możliwość. Zdjęcia chronione są prawami autorskimi , w związku z tym nie można ich wykorzystywać jeśli zamówią Państwo podobny towar u innego producenta, lub rozpowszechnią bez mojej zgody.
 
11.   Czy wysyłają Państwo towar za granicę?
 
Oczywiście, jeśli posiadają Państwo NIP UE ceny hurtowe zwolnione są z podatku VAT. Towar wysyłamy za pomocą kuriera UPS, lub mogą Państwo odebrać towar własnym spedytorem.
 
12.   Czy mogą Państwo wyprodukować towar pod moją marką?
 
 Tak istnieje taka możliwość, aczkolwiek w tym przypadku nie udostępniamy zdjęć produktów
 
13.   Czy mogę u Państwa zamówić towar według mojego projektu?
 
 Tak, musimy otrzymać wyraźne zdjęcie i wymiary odzieży. Towar według własnego projektu produkujemy poza sezonem wrzesień-listopad z powodu ograniczeń czasowych.
  Koszt odrobienia wzoru (program dziewiarski oraz próby) pokrywa Zamawiający